loading...
مجله الکترونیکی عصرنو
آخرین ارسال های انجمن
asrno.ir بازدید : 687 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

به نظر شما از بین سیستم عامل هایی که برای گوشی ها و تبلت ها در حال حاضر وجود دارند کدام یک امن تر است ؟ آیا شما به سیستم عامل دستگاه خود اعتماد دارید ؟

Modern Mobile Operating Systems امن ترین و نا امن ترین سیستم عامل موبایل چیست ؟

asrno.ir بازدید : 449 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : پس از خرید کسب‌وکار دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت، بسیاری از مشتریان نوکیا که ابزارهای این شرکت را خریداری کرده یا با بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، خدمات پس از فروش و صفحات نوکیا در شبکه‌های اجتماعی سر و کار داشتند نگران چگونگی ادامه ارتباط خود با این شرکت و دریافت خدمات هستند. نوکیا نیز برای رفع نگرانی این دسته از افراد، مطلبی را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و پاسخ سؤالات کاربران را این‌گونه داده است:

asrno.ir بازدید : 388 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : بنابر گزارش مقدماتی منتشرشده در تاریخ 28 آوریل 2014 توسط مؤسسه تحقیقاتی «استراتژی آنالیتیکس»، مردم سراسر جهان در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 57.6 میلیون عدد تبلت خریده‌اند که در این بین سیستم‌عامل اندروید با 65.8 درصد، تقریبا دوسوم از سهم بازار را در اختیار گرفته است. آمارها حاکی از این است که آی‌پد اپل فروشی کمتر از حد انتظار داشته و سهم بازار این سیستم عامل در بازه زمانی ذکر شده حدود 28.4 درصد بوده است که افت محسوس 11.9 درصدی را نشان می‌دهد. در عین حال، سهم بازار سیستم‌عامل ویندوز ثابت بوده و نسبت به رقم 5.8 درصدی در دوره زمانی مشابه در سال گذشته، تغییری نداشته است.

 

asrno.ir بازدید : 222 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی سال 1963 میلادی توسط Ferruccio Lamborghini برای رقابت با مدل های جی تی فراری تاسیس شد. این کمپانی سال 1978 کاملا ورشکسته شد و سال 1987 نیز کرایسلر مالکیت آنرا تا سال 1994 بر عهده گرفت که مهم ترین نتیجه این کار به تولید رسیدن دوج وایپر بود. سال 94 کمپانی به یک شرکت مالزیایی فروخته شد ولی آنها از عهده مدیریت لامبورگینی برنیامدند تا آنکه در نهایت سال 1998 آئودی مالکیت آنرا در اختیار گرفت. لامبورگینی سال 2010 مالک استودیوی طراحی Italdesign Giugiaro و سال 2012 نیز مالک دوکاتی شد

 


asrno.ir بازدید : 220 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مرسدس بنز، که در فارسی بیشتر به‌ بنز معروف است، نام خودروهای ساخت شرکت دایملر است. این شرکت قدیمی‌ترین سازنده خودرو در جهان می باشد. گوتلیب دایملر و کارل بنز، دو مخترع آلمانی موتور چهار زمانه، پس از مدتی کار مستقل، شرکت دایملر-بنز را در سال ۱۹۲۶ تأسیس کردند و محصولات خود را به پیشنهاد نخستین نماینده فروش خود، مرسدس گذاشتند که از نام دختر این نماینده گرفته شده بود.
در سال ۱۹۹۸ شرکت دایملر-بنز و شرکت آمریکائی کرایسلر ادغام شدند و شرکت دایملرکرایسلر را تأسیس کردند.
این شرکت انواع خودرو شخصی و اتوبوس و کامیون را با نام مرسدس بنز، در کنار دیگر خودروها مثل دوج و کرایسلر و جیپ ، تولید نمود.
در سال ۲۰۰۷ به دلیل موفق نبودن محصولات کرایسلر این دو خودروساز از هم جدا شده و دایملر کرایسلر به دایملر تغییر نام داد.


asrno.ir بازدید : 234 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

6 - رازهای استاد تایوانی

تاریخ : 1392/11/24

ایسوس این روزها آرام‌آرام در حال تجربه بازاری جدید در سمت و سویی متفاوت از تولیدات عمدتا کامپیوتری این برند است. بازار اسمارت‌فون‌های پیشرفته با گردش مالی چندین میلیارد دلاری مطمئنا دلیل خوبی برای مدیران ارشد ایسوس در این انتقال به حساب می‌آید. شرایط برای حضور پر رنگ این برند تایوانی در این کلاس البته در حال حاضر با حضور نام‌های قدرتمند و پرطرفداری نظیر اپل، سامسونگ، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و چندین نام کوچک و بزرگ دیگر حداقل در کوتاه‌مدت فراهم نیست و نه‌تنها ایسوس از لحاظ میزان سرمایه‌گذاری، شبکه‌های توزیع، تیم طراحی و توسعه و همکاری با اپراتورهای مختلف هنوز راه درازی تا نزدیک شدن به حتی برندهای سوم و چهارم بازار موبایل دارد بلکه کاربران و خریداران نیز هنوز دلیل چندانی برای تهیه اسمارت‌فون خود از برندی تازه‌کار در بازار موبایل نمی‌بینند. یکی از گزینه‌های پیش روی ایسوس برای حضور حداقلی در این بازار و متقاعد ساختن خریداران، به‌جز موارد مرسومی نظیر اسپانسرینگ، تبلیغات گسترده و فاکتور قیمت، ارائه مشخصات و قابلیت‌هایی منحصر به فرد در قالب محصولاتی تازه است که تا پیش از این در سبد کالای هیچ‌یک از بزرگان این کلاس مشاهده نشده است. ارائه یک اسمارت‌فون و یک پوسته تبلتی به صورت همزمان در محصولی به نام Padfone از نخستین ثمرات تلاش ایسوس برای دستیبانی به بازار ارزشمند اسمارت‌فون‌ها بود که بازخوردهای متفاوتی را در میان منتقدان و کاربران به همراه داشت. پدفون که در حال حاضر نسل سوم آن در بازار حضور دارد تنها به‌واسطه یک پوسته تبلتی نچندان پر استفاده با وجود قیمت بالا، بازار خاصی را برای خود فراهم کرده و به احتمال قریب به یقین در آینده نزدیک بدون این پوسته به بازار ارائه می‌شود.

Asus Fonepad Note 6 - ایسوس فون پد نوت 6

 

asrno.ir بازدید : 244 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این تبلت 7 اینچی به صفجه نمایش HD با رزولوشن 800*1280 مجهز شده است که این ویژگی به همراه قیمت مناسب، سهم خانواده MeMO Pad ایسوس را در بازار تبلت های 7 اینچی بیش از پیش بالا خواهد برد.

asrno.ir بازدید : 243 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (1)

شرکت ایسوس نسل جدید نوت بوک های چندرسانه ای سری N را با نسخه پیشرفته فناوری SonicMaster، چهار بلندگو و طراحی کاملا جدید به بازار معرفی کرد.

2013/09/02
 

سری جدید N ایسوس که با استفاده از آلومینیوم سبک و با دوام، کاملا فلزی ساخته شده، مانند سری های قبلی طراحی شیک و زیبایی دارد. پردازنده نسل چهارم اینتل، کارت گرافیک سری 700 انویدیا و صفحه نمایش IPS با زاویه دید وسیع و رزولوشن بالا در این کلاس، کارایی بصری فوق العاده ای را به شما ارایه خواهد داد. 

نوت بوک های جدید سری N ایسوس که با مدل N550 مبتنی بر ویندوز 8 معرفی شده، جزو اولین نوت بوک هایی به حساب می آیند که به چهار اسپیکر مجهز شده اند. نسخه Premium فناوری سونیک مستر ایسوس که با همکاری شرکت Bang & Olufsen ICEpower تولید شده، به همراه ساب ووفر اکسترنال در این سری، تجربه جدیدی از صدای شفاف و فراگیر را برای شما در هنگام بازی، تماشای فیلم و محتواهای چندرسانه ای دیگر به ارمغان می آورد.

قابلیت های صدا در سری جدید N به همین جا ختم نشده چرا که ایسوس ابزار MaxxAudio برای پردازش حرفه ای صدا و ابزار AudioWizard برای تنظیمات دلخواه با حالت های مختلف پیش فرض را در این سری قرار داده تا یک نوت بوک تمام عیار چندرسانه ای در اختیار کاربر قرار دهد.

از دیگر مشخصات سری جدید نوت بوک های چندرسانه ای ایسوس می توان به پردازنده های نسل چهارم Core i5 و Core i7 و کارت های گرافیک رده گیمینگ انویدیا مدل GT 750 اشاره کرد که با DirectX 11 سازگار شده اند.

همچنین فناوری Super Hybrid Engine II در این سری، نوت بوک شما را در مدت 2 ثانیه راه اندازی می کند. با استفاده از این فناوری می توانید تا 14 روز نوت بوک تان را در حالت استندبای نگه دارید و نگران از بین رفتن اطلاعات خود نباشید، چون اطلاعات نرم افزارهای در حال اجرا، به صورت خودکار پشتیبان گیری می شود. ایسوس در پشت نوت بوک های جدید سری N اگزوز دوگانه تخلیه هوا قرار داده که موجب کاهش سروصدای فن و خروج حرارت و خنک شدن دستگاه می شود.

گفتنی است مدل N550 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع IPS با زاویه دید 178 درجه و رزولوشن Full HD 1080P است و لازم به ذکر است که کاربران می توانند مدل N550 را با صفحه نمایش لمسی نیز تهیه کنند و لذت کاربری چندرسانه ای را در محیط لمسی ویندوز 8 بالا ببرند.

asrno.ir بازدید : 254 جمعه 27 دی 1392 نظرات (2)

واحد خبر mobile.ir :  سال 2013 برای شرکت کانادایی بلک‌بری سال چندان موفقیت‌آمیزی نبود تا جایی که در ماه‌های آخر این سال، شایعاتی درباره خرید سهام بلک‌بری توسط شرکت‌هایی امریکایی، کانادایی یا اروپایی مطرح شد. اما این شایعات به حقیقت تبدیل نشد و سهام‌داران بلک‌بری تصمیم گرفتند شرکت را حفظ کرده و برای بهبود اوضاع، تغییراتی در بدنه مدیریت آن ایجاد کنند. بنابراین آقای جان چِن (John Chen) که سابقه مدیریت شرکت نرم‌افزاری Sybase (از زیرمجموعه‌های شرکت SAP) را نیز در کارنامه خود داشت به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب شد.

آقای چن در آخرین روز از سال 2013 میلادی در پیامی که در خبرگزاری CNBC منتشر شد، خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان شرکت بلک‌بری، مسیر پیش روی این شرکت را مسیری روشن دانست و بخش‌هایی از برنامه مدیریتی خود را با ذی‌نفعان و دوست‌داران بلک‌بری در میان گذاشت.

BlackBerry - بلک بری

asrno.ir بازدید : 265 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

تاریخ : 1392/10/19     برچسب‌ها : CES 2014 ، تبلت Tablet ، نمایشگاه ، Samsung Galaxy Note Pro 12.2 ، Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 ،Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 ، Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ یکی از کمپانی های بسیار فعال در نمایشگاه CES 2014 بود و در کنار معرفی محصولاتی متنوع، ارائه تبلت های جدید را محور اصلی برنامه خود در نمایشگاه امسال قرار داده بود. سامسونگ این تبلت ها را یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه در کنفرانس خبری حود رسماً معرفی نمود.

در مجموع 4 تبلت معرفی شدند: تبلت Galaxy NotePRO 12.2 و سه تبلت Galaxy TabPRO 10.1،Galaxy TabPRO 12.2 و کوچکترین عضو فعلی این خانواده یعنی Galaxy TabPRO 8.4. در میان این تبلت ها حضور دو تبلت با صفحه نمایش بزرگ  12.2 اینچی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد سامسونگ با پیشینه درخشانی که در جا انداختن گوشی ها و تبلت هایی با ابعاد کمتر شناخته 

asrno.ir بازدید : 243 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

S65جدید ترین ماشین مرسدس بنز است البته این ماشین با مدل قدیمی تر یعنیS500 زیاد تفاوتی ندارد و فقط شکل ظاهری اش با مدل قبلی فرق می کند.ما در اینجا ویدیوی معرفی این ماشین را آماده کرده و لینک دانلود آن را گذاشته ایم.

S500

S65

دانلود ویدیو

asrno.ir بازدید : 291 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
هزینه تمام شده اسمارت فون ها مبحث بسیار مهمی برای کمپانی های تولید کننده می باشد، به طوری که این مسئله، سیاست های فروش، میزان عرضه و حتی میزان تبلیغات یک محصول را مشخص می کند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از جدیدترین محصولات معرفی شده توسط موتورولا اسمارت فون جذاب Moto X می باشد، که با همکاری مستقیم گوگل و قابلیت سفارشی شدن توسط کاربر ساخته شده است. 

asrno.ir بازدید : 1173 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تاریخ : 1392/6/11

نزدیک به یک سال طوفانی از تابستان 2012 و زمان ارائه نخستین نکسوس ال‌جی و معادل اپتیموسی آن در مجموعه این برند می‌گذرد. Optimus G‌ که حتی قبل از Nexus 4 نیز به نمایش گذاشته شد با تقویت گزینه‌های سخت‌افزاری و مولتی‌مدیایی نکسوس جدید به فروش بالایی دست یافت و در کنار خانواده موفق سری L با مدل‌های متعدد دو سیم‌کارته، جایگاه ال‌جی را در رده سوم تولیدکنندگان اسمارت‌فون تثبیت کرد. ال‌جی در حال حاضر بین سه سازنده اصلی اسمارت‌فون تنها برندی است که در سه ماهه دوم سال جاری با افزایش فروش و افزایش سهم بازار روبرو شده و این موفقیت بی‌شک مدیون محصولات متعدد و متنوع این برند است. این موفقیت با وجود ارتباط مستقیم آن با کالاهای ارائه شده در کلاس‌های مختلف، برای تداوم، نیاز فراوانی به حضور در بالاترین سطح بازار داشته و بدون ارائه کالاهای پیشرفته و قابل رقابت با برترین‌هایی نظیر GS4 و One‌ شرایط برای پیشرفت هرچه بیشتر ال‌جی فراهم نیست. این واقعیت غیر قابل انکار پیش از همه توجه مسئولان ال‌جی را به خود جلب کرد و پس از یک دوره رکود، بار دیگر طیف متنوعی از محصولات High-end این برند به بازار ارائه شدند. پیشرفته‌ترین عضو حال حاضر خانواده LG اسمارت‌فون G2 است که چندی پیش در مراسمی نسبتا عجیب در کشور کره رونمایی شد. این اسمارت‌فون متفاوت (LG G2) که با سایز 5.2 اینچی رقیب اصلی GS4 و One به حساب می‌آید البته هنوز در بازار حضور ندارد و تا حضور گسترده آن در ماه سپتامبر Optimus G Pro همچنان عنوان برترین محصول ال‌جی رابه خود اختصاص می‌دهد. G Pro که در فوریه 2013 رونمایی شد و در آوریل به بازارهای جهانی ارائه شده بلاخره با نزدیک به 4‌ ماه تاخیر در مراسمی در تهران نیز رونمایی شد و بدین‌ترتیب کاربران داخلی نیز امکان تهیه این محصول نسبتا متفاوت را پیدا کردند. در ادامه با نگاه کاملی به LG Optimus G Pro به بررسی قابلیت‌های این فبلت و مقایسه آن با رقبای نچندان متعدد آن خواهیم پرداخت.

LG Optimus G Pro - ال جی اپتیموس جی پرو

 

asrno.ir بازدید : 294 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تاریخ : 1392/6/12     برچسب‌ها : نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft


واحد خبر mobile.ir : سرانجام حدس و گمان هایی که از مدت ها پیش در مورد خریده شدن بخش یا بخش هایی از نوکیا توسط مایکروسافت به گوشی می خورد به واقعیت بدل شد و هیئت مدیره دو کمپانی در روز 2 سپتامبر 2013 (11 شهریور 1392) تصمیم بر خریده شدن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا توسط غول نرم افزار آمریکا گرفتند. همچنین مایکروسافت لایسنس حق اختراعات نوکیا را نیز از این کمپانی دریافت می کند و از سرویس های نقشه نوکیا استفاده خواهد کرد. البته کمپانی نوکیا کماکان به عنوان یک کمپانی مستقل به کار خود در زمینه های نقشه های HERE و مکانیابی، زیرساخت ها و راه کارهای شبکه و نیز توسعه فناوری های پیشرفته و فروش لایسنس این فناوری ها ادامه خواهد داد.

 

asrno.ir بازدید : 437 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بیزینس گوشی های نوکیا به زودی در دستان مایکروسافت - پیامدها و واکنش ها

تاریخ : 1392/6/12     برچسب‌ها : نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : خبری که در روز 2 سپتامبر 2013 (11 شهریور 1392) در مورد خرید کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا توسط مایکروسافت منتشر شد هرچند چندان غیر منتظره نبود و حتی از مدت ها قبل بوی آن به مشام می رسید اما موجی از پیامدها و واکنش ها را به دنبال داشت. تحلیلگران نیز در صددند تا نتایج آتی این معامله بزرگ را برای دنیای فناوری و تجارت پیش بینی نمایند.نوکیا لومیا 1020 - Nokia Lumia 1020

asrno.ir بازدید : 307 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

در طراحی بدنه خودرو از مواد بسیار سبک مانند کربن و آلومینیوم استفاده شده است. انرژی تولید شده توسط پنل های خورشیدی که بر روی سقف تعبیه شده اند، بیش از نیاز واقعی خودرو است و مازاد انرژی قابلیت انتقال به شبکه برق را دارد و به همین علت Stella بعنوان نخستین خودروی انرژی مثبت جهان نیز محسوب می‌شود. تیم طراحی Solar Team Eindhoven متشکل از ۲۲ دانشجوی مهندسی مکانیک و طراحی...

asrno.ir بازدید : 289 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

سیتروئن اولین جزئیات DS3 کروک مسابقه ای را قبل از رونمایی‌اش در جشنواره گودوود، منتشر کرده است.

بگذارید یک راست به سراغ مشخصات این خودرو برویم،اگرچه وزن این خودرو ۲۵ کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه هاچ بک است اما این خودرو توسط تیم قهرمانی رالی سیتروئن طراحی شده است که سیتروئن در این باره می‌گوید:به لطف وزن کم،گیربکس و ترمز های جدید شاهد عملکرد بی نظری از این خودرو هستیم،این خودرو جزو پر جنب و جوش ترین هاست!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه سیستم عاملی برتر از بقیه است؟
    به نظرشما چه ویندوزی برای کامپوتر خوبه؟
    به نظر شما بین پرچم داران کمپانی های سونی سامسونگ htc و LG کدام یک از بقیه برتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 569
  • بازدید کلی : 358,307