loading...
مجله الکترونیکی عصرنو
آخرین ارسال های انجمن
asrno.ir بازدید : 3664 جمعه 05 دی 1393 نظرات (1)

آیا سهم بیشتر بازار برای اندروید به معنی پیروزی گوگل در بازار و شکست اپل با سهم کمتر iOS است؟ والت موسبرگ نویسنده مشهور دنیای تکنولوژی و مؤسس وبسایت Re/Code در مقاله زیر با پاسخ به این سؤال تلاش کرده که تصویر واقعی‌تری از رقابت گوگل و اپل در بازار خلق کند.

وقتی که در مورد اسمارت فون ها به عنوان مهم‌ترین دستگاه دیجیتالی فکر می‌کنیم، شرایط کسب و کار هر یک تولیدکنندگان گوشی هوشمند را با توجه به سهم بازارهای آن‌ها می‌سنجیم. با این فرض، تفکر رایج امروز پیروزی گوگل صاحب اندروید بر iOS اپل و پایان این رقابت است.

 



asrno.ir بازدید : 2577 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

به نقل از دیجی کالا:اندروید جدید گوگل همراه با قابلیتی ارائه می‌شود که علاقمندان به دنیای عکاسی مدت‌هاست آرزویش را در یک گوشی هوشمند اندرویدی دارند: ثبت تصاویر خام یا همان RAW.

 

این قابلیت بدین معناست که کاربران می‌توانند تصاویر ثبت‌شده را پیش از تبدیل به JPEG توسط اسمارت فون، مشاهده کنند. ثبت تصاویر RAW در دوربین‌های بالارده DSLR از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تا امروز در سیستم عامل‌های موبایل تعبیه نشده بود.

اما چرا در حالی که اکثر کاربران موبایل چندان به فرمت تصاویر ثبت‌شده اهمیت نمی‌دهند، ایجاد چنین قابلیتی برای اندروید 5.0 مهم است؟

شاید جواب این سؤال برای عکاسان حرفه ای بسیار آسان باشد. واقعیت اینجاست که تصاویر RAW بر خلاف تصاویر JPEG یا PNG دست عکاس را برای دستکاری و ادیت انواع بخش‌های تصاویر بازمی‌گذارد. تصاویر RAW اطلاعات کاملا خالص مربوط به عکس‌های ثبت‌شده از دوربین را بدون کاهش حجم و یا تنظیمات دیگر در خود جای داده‌اند. عکاسان نیز پس از ثبت این تصاویر با برنامه‌های متفاوتی چون فوتوشاپ می‌توانند به ویرایش بخش‌های مختلف آن بپردازند.
منبع:دیجی کالا
 
asrno.ir بازدید : 3551 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

چند وقتی است که از ورود آخرین پرچمدار سونی یعنی اکسپریا Z3 به بازار کشورمان می‌گذرد و از آنجایی که این مدل، در نسخه دو سیم کارته وارد ایران شده است، نکات جالبی در ارتباط با نحوه کار کردن با آن وجود دارد که در مطلب زیر، قسمت‌های مهمی از آن را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

asrno.ir بازدید : 3206 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)


میکروفون دستگاهی است که انرژی صوتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این دستگاه بسیار پر کاربرد توسط اِمیل برلینر (Emile Berliner) در سال 1876 میلادی اختراع شد. وی در هانوور آلمان به دنیا آمد و زمانی که 19 سال داشت به واشنگتن در ایالات متحده نقل مکان کرد.

برای خواندن ادامه بر ادامه مطلب کلیک کنید...

asrno.ir بازدید : 1943 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

الون ماسک رییس شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و مؤسس پی‌پال برای بار دوم در یک ماه اخیر نسبت به پیشرفت هوش مصنوعی و خطرات بالقوه همراه آن هشدار داده است.

اگر به یاد داشته باشید، در میانه ماه اردیبهشت استیون هاوکینگ به همراه تعدادی از همکاران فیزیکدان خود در نامه ای سرگشاده خطر بزرگی را به شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی گوشزد کرد.

در این نامه وی به شدت نسبت به رشد روزافزون هوش مصنوعی هشدار داده بود و آینده ای را پیش‌بینی کرده بود که در صورت عدم وجود یک سیستم نظارتی قوی، امکان خوداتکایی روبات‌های مجهز شده به این تکنولوژی وجود خواهد داشت.
اما هاوکینگ در این قبیل هشدارها تنها نیست و افراد مشهور دیگری نیز وجود دارند که تأکیدات مکرری را در این مورد داشته‌اند. الون ماسک یکی از این افراد است. الون ماسک رییس شرکت اسپیس ایکس و تسلا عقیده دارد که آینده عصر تکنولوژی به استفاده از انرژی خورشیدی، خودروهای الکتریکی و زندگی روی مریخ کشیده خواهد شد، اما از طرفی تأکیدات بسیاری نیز در مورد یکی از خطرات بزرگ این عصر یعنی هوش مصنوعی دارد.
روز یکشنبه ماسک در توییتی بار دیگر این نگرانی خود را ابراز کرد: «ما باید به شدت مراقب هوش مصنوعی باشیم. خطر بالقوه آن‌ها حتی از موشک‌های اتمی نیز بیشتر است.»

پیش‌تر نیز وی در یک مصاحبه با CNBC از احتمال حضور روبات‌هایی چون ترمیناتور در آینده سخن گفته بود! ماسک که از سرمایه‌گذاران بزرگ نیز هست، حتی در شرکت‌های فعال در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کند تا شرایط را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.

این گفته‌ها مستقیما شرکت‌هایی چون آی‌بی‌ام، گوگل و مایکروسافت و... را نشانه رفته است. آیا این تأکیدات و هشدارهای مداوم راه را برای یک کنترل بیشتر هموار خواهد کرد. اندکی بعید به نظر می‌رسد!
asrno.ir بازدید : 1482 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

 

 

 

 

 

امروزه واژه هایی مثل "هکر" ، "هک" و "حملات سایبری" واژه هایی عجیبی نیستند. در دنیا امروز اطلاعات، آمار و ارقام ارزش فوق العاده ای پیدا کرده اند و دست یابی به آنها می تواند برای بسیاری از افراد بسیار ارزشمند باشد. هکرها همیشه سعی می کنند تا پنهان باقی بمانند. در این متن قصد داریم تا شما را با تعدادی از برزگترین حملات سایبری در جهان آشنا کنیم.


asrno.ir بازدید : 834 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بعد از فروشهای ضعیف سال گذشته اچ تی سی در بخش گوشی های هوشمند این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته وارد دنیای کامپیوترهای پوشیدنی شده و اولین ساعت هوشمند خود را به زودی معرفی می کند.

14 2 21 175859article 2564112 1BAEDF5400000578 848 634x326 اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

asrno.ir بازدید : 687 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

به نظر شما از بین سیستم عامل هایی که برای گوشی ها و تبلت ها در حال حاضر وجود دارند کدام یک امن تر است ؟ آیا شما به سیستم عامل دستگاه خود اعتماد دارید ؟

Modern Mobile Operating Systems امن ترین و نا امن ترین سیستم عامل موبایل چیست ؟

asrno.ir بازدید : 455 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

مخاطب عامل اصلی فعالیت در عرصه رسانه هاست. فضای سایبر برای جذب مخاطب بیشتر به هر ترفندی دست میزند و این راهی بی پایان است. رسانه های اینترنتی نیز از این مهم مستثنی نبوده اند. اما کدام رسانه در این کار موفق تر بوده است؟ ذائقه مخاطبین در ایران بیشتر چه طعمی را می پسندد؟
100 سایت اول ایران را بشناسیدبه گزارش گروه اجتماعی مشرق، همیشه برای ما جالب بوده است که بدانیم صد سایت پربیننده ایران چه سایت­‌هایی هستند و این سایت­‌ها را درباره چه موضوعاتی بحث می­کنند. سایت معتبر الکسا(Alexa) به رتبه­‌بندی تمامی سایت­‌های دنیا می­‌پردازد. این رتبه­‌بندی بر اساس تعداد بازدید صورت می­گیرد. این سایت اطلاعات مفید دیگری نیز در اختیار مخاطبان قرار می­‌دهد؛ از جمله رتبه این سایت­‌ها در جهان؛ تعداد بازدید روزانه، هفتگی و ماهیانه؛ تعداد سایت­‌هایی که به سایت مورد نظر پیوند داده­‌اند؛ اینکه مخاطبین از طریق چه سایت­‌هایی وارد سایت مورد نظر شده­‌اند و ... . بر این اساس، همۀ سایت­‌های ایرانی و خارجی تلاش دارند هر چه بیشتر تعداد خوانندگان خود را بالاتر ببرند و به تبع آن رتبه خود در سایت الکسا را نیز پایین بیاورند. در این مطلب ابتدا نام صد سایت اول ایران را می­‌آوریم و سپس این سایت­‌ها را در دسته­‌بندی مشخصی ارائه می­ کنیم.
asrno.ir بازدید : 449 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : پس از خرید کسب‌وکار دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت، بسیاری از مشتریان نوکیا که ابزارهای این شرکت را خریداری کرده یا با بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، خدمات پس از فروش و صفحات نوکیا در شبکه‌های اجتماعی سر و کار داشتند نگران چگونگی ادامه ارتباط خود با این شرکت و دریافت خدمات هستند. نوکیا نیز برای رفع نگرانی این دسته از افراد، مطلبی را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و پاسخ سؤالات کاربران را این‌گونه داده است:

asrno.ir بازدید : 388 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : بنابر گزارش مقدماتی منتشرشده در تاریخ 28 آوریل 2014 توسط مؤسسه تحقیقاتی «استراتژی آنالیتیکس»، مردم سراسر جهان در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 57.6 میلیون عدد تبلت خریده‌اند که در این بین سیستم‌عامل اندروید با 65.8 درصد، تقریبا دوسوم از سهم بازار را در اختیار گرفته است. آمارها حاکی از این است که آی‌پد اپل فروشی کمتر از حد انتظار داشته و سهم بازار این سیستم عامل در بازه زمانی ذکر شده حدود 28.4 درصد بوده است که افت محسوس 11.9 درصدی را نشان می‌دهد. در عین حال، سهم بازار سیستم‌عامل ویندوز ثابت بوده و نسبت به رقم 5.8 درصدی در دوره زمانی مشابه در سال گذشته، تغییری نداشته است.

 

asrno.ir بازدید : 215 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بر آن شدیم در این مقاله به بررسی یکی از ابعاد استفاده از این شبکه‌ها بپردازیم.

امروزه رسانه‌ها چیزی مشابه قبل نیستند. ارتباطات در گذشته بسیار ساده و معنی دار بودند. قبل از پیدایش اینترنت، اطلاعات محدودی در دسترس ما قرار داشتند که می‌توانستیم روی آن حساب کنیم. رفته رفته فرهنگ ما خود را با بازار محدودی از رسانه‌ها هماهنگ کرد، که این محدودیت ناشی از توان تحلیل ما بود.

 

asrno.ir بازدید : 306 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نخستین روزهای سال 2012 برای سونی با از دست دادن‌ اریکسون، شریک تجاری 10 ساله این برند و ریسک بزرگ تبعات ناگزیر آن در بازسای هویتی جدید در نزد کاربران موبایل، همراه بود؛‌ این ریسک البته با توجه به جایگاه سونی در دیگر بازارها، نه‌تنها با بازخورد منفی همراه نبود بلکه آرام‌آرام دیگر بخش‌های فعالیت سونی را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. به‌عبارت دیگر کالای موبایل سونی در مقایسه با سایر بخش‌های همواره لوکس و گران‌قیمت این برند همانند تلویزیون، سیستم‌‌های صوتی و تصویری، دوربین‌های خانگی و حرفه‌ای و کالای لوازم جانبی با برخورداری از قیمت مناسب و تکیه بر یک نام معتبر در زمانی کوتاه به موفقیتی دست یافت که تغییر استراتژی و تمرکز مدیران این شرکت برای مانور هرچه بیشتر روی این کالا را به همراه داشت. فروش و...

asrno.ir بازدید : 186 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از تولد P1000 به‌عنوان نخستین عضو خانواده تبلت‌های گلکسی‌تب اینک بیش از 3 سال می‌گذرد؛ تبلت‌‌های اندرویدی در آن سال‌هامفهومی ناشناخته بود که کاملا در سایه آی‌پد اپل و فروش استثنایی آن در بازاری بکر و دست نخورده قرار داشت. اولین تجربه سامسونگ در این بازار که به فاصله کوتاهی از معرفی نسل اول Galaxy S صورت گرفت با ارائه صفحه‌نمایشی بزرگ برای پلتفرمی که تا آن زمان حداکثر تا 4 اینچ گسترش یافته بود نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. تب 7 اینچی البته از لحاظ وضوح و فشردگی پنل همچنان در جایگاه بسیار پایین‌تری نسبت به اسمارت‌فون‌های معمول قرار داشته و با سیستم‌عامل، ساختار منویی و اپلیکیشن‌های بهینه شده برای گوشی‌‌های موبایل در ابتدا موفقیت چندانی را برای رقابت iPad بدست نیاورد.

asrno.ir بازدید : 1685 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

نمایشگاه E3 امسال کاملا در مورد خبرهای مربوط به بازی بود. اگرچه ما خبرهای کمی در این زمینه تا این جای سال داشته ایم، اما سال 2013 بیشتر در مورد سخت افزارهای بازی است: ایکس باکس وان و پلی استیشن 4. هر دوی این دستگاه ها، محدودیت های فنی کنسول های بازی را برداشته اند، و هر کدام نقاط ضعف و قوت مربوط به خود را دارند، و تقریبا در یک زمان مشابه منتشر شده اند. بنابراین چگونه می توان بین این دو دستگاه، یکی را انتخاب کرد؟ اجازه دهید تا ما به شما در این انتخاب کمک کنیم، در این بررسی ما قصد داریم تا مشخصات و ویژگی های ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی استیشن 4 سونی را باهم مقایسه کنیم.

asrno.ir بازدید : 1394 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

چند روز پیش کمپانی سونی یک کنفرانس خبری برگزار کرد و در آن به طور رسمی به معرفی جدیدترین کنسول بازی خود، یعنی Play Satation 4 پرداخت. در این کنفرانس، امکانات و ویژگی های پلی استیشن 4 به طور کامل بررسی شد. قابلیت های جدید PS4 آنقدر شگفت انگیز است که طرفداران پروپا قرص بازی های کامپیوتری از الان در حال پس انداز کردن پول های خود هستند تا به محض ارائه پلی استیشن 4 در بازار، آن را خریداری کنند!


به گفته سونی، سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 شبیه به یک کامپیوتر تیونینگ شده شده است تا بتواند برای حداقل چند سال از تمام بازی های جدید پشتیبانی کند.

 

 

 

 

PlayStation 4 به یک پردازنده سفارشی AMD x86-64 با هشت هسته Jaquar به همراه کارت گرافیک AMD Radeon با قابلیت پردازشی 1.84 ترافلاپس مجهز شده است. که 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 دارد. این کنسول همانند نسل قبلی دارای حافظه داخلی بوده و درایو Blu-Ray با سرعت 6x و DVD با سرعت 8x را به همراه پورت USB 3 در خود جای داده است. از دیگر مشخصات PS4 می‌توان به WiFi، بلوتوث، درگاه HDMI، خروجی تلویزیون آنالوگ، و خروجی صوتی S/PDIF اشاره کرد.

 


دسته کنترل پلی استیشن جدید با نام DualShock 4 نیز امکانات جالب توجهی دارد. این JoyStick یک دکمه اختصاصی Share برای اشتراک گذاری اطلاعات با سایر بازیکنان به صورت آنلاین دارد. همچنین یک نوار نورانی برای تمایز بازیکن‌ها دارد که در بعضی بازی‌ها نیز برای هشدار به بازیکن در شرایط مختلف استفاده می شود.

 


این دسته موسوم به DualShock 4 همچنین امکانات جالبی مانند اسپیکر، صفحه لمسی خازنی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، پورت MicroUSB، پورت HeadSet ، و باتری جداگانه دارد.

 

 



همان‌طور که انتظار می‌رفت دوربین PlayStation 4 Eye با دو لنز مجزا، 85 درجه زاویه دید، به همراه چهار میکروفون حرکات شما را تحت نظر می‌گیرد تا تجربه لذت بخش تری از بازی داشته باشید.

 

 

 

 


پلی‌استیشن 4 با فناوری Gaikai امکان تست بازی ها به صورت آنلاین و قبل از خرید آنها را فراهم کرده است. طبق اعلام کمپانی سونی، بازی‌های پلی‌ استیشن 3 روی کنسول جدید PS4 اجرا نمی‌شوند. همچنین اگر از علاقمندان PSVita هستید سونی می‌گوید که با قابلیت Remote Play قادر خواهید بود تا تمامی بازی‌های PS4 را از طریق WiFi روی ویتا بازی کنید.

 

 

 



یک اپلیکیشن به نام PlayStation App نیز برای پلی استیشن 4 پیش بینی شده است که به کاربران موبایل و تبلت‌ها با سیستم‌عامل iOS یا اندروید امکان می‌دهد بعضی از قابلیت های اختصاصی PS4 را روی موبایل خود داشته باشند.

 


چند بازی جدید هم در این کنفرانس برای پلی استیشن 4 رونمایی شد تا قدرت گرافیکی آن را به رخ علاقمندان بکشد. از جمله این بازی ها می‌توان به Kill Zone Shadow Fall ، Deep Down Watch Dogs ، Diablo III و Destiny اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

طبق اعلام سونی، کنسول بازی Play Station 4 در اواخر سال 2013 وارد بازار خواهد شد. اما هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است.

 

asrno.ir بازدید : 1464 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

فان بیر:ایکس باکس وان در ۱۳ کشور جهان همراه با جشنی بزرگ عرضه شد و همانند پلی استیشن ۴ توانست در طی ۲۴ ساعت از فروش ۱ میلیونی بگذرد.

مدت زمان بسیاری فرصت دارید تا از بین کنسول های نسل بعد با توجه به سلیقه و بودجه تان یکی را برگزینید اما در اثنای انتظار برای شکسته شدن قیمت ها توسط فروشندگان و خرید کنسول با قیمت اصلی که شاید معادل یک تلفن هوشمند باشد، می توانید راه آشنایی بیشتر با کنسول ها را در پیش گرفته و حسابی آماده شوید.

asrno.ir بازدید : 288 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

رایانش ابری (به انگلیسی: Cloud Computing) مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به کارگیری شبکه ارائه می‌کند "رایانش ابری" از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع ماننداینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. دلیل تشبیه اینترنت به ابر در این است که اینترنت همچون ابر جزئیات فنی‌اش را از دید کاربران پنهان می‌سازد و لایه‌ای از انتزاع را بین این جزئیات فنی و کاربران به وجود می‌آورد. به عنوان مثال آنچه یک ارائه‌دهندهٔ خدمت نرم‌افزاری رایانش ابری ارائه می‌کند، برنامه‌های کاربردی تجاری برخطاست که از طریق مرورگر وب یا نرم‌افزارهای دیگر به کاربران ارائه می‌شود. نرم‌افزارهای کاربردی و اطلاعات، روی سرورها ذخیره می‌گردند و براساس تقاضا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. جزئیات از دید کاربر مخفی می‌مانند و کاربران نیازی به تخصص یا کنترل در مورد فناوری زیرساخت ابری که از آن استفاده می‌کنند ندارند.[۱] . رایانش ترجمه کلمه " Computing" است که در بعضی متون به جای رایانش از محاسبات و پردازش استفاده شده است. البته محاسبات و پردازش معادل کاملی از این کلمه نیست. زیرا بر اساس تعریف واژه نامه‌های معتبر مانند آکسفورد، لانگمن این واژه به معنای استفاده از رایانه و عملیات رایانه‌ها یا اموری است که یک رایانه انجام می‌دهد و محاسبه و پردازش تنها یکی از این امور است. به طور نمونه یک رایانه همانطور که برای اجرای فرامین به محاسبه و پردازش می‌پردازد، به همین ترتیب مدارک و فایل‌ها را در هارد دیسک یا صفحه سخت خود ذخیره می‌کند، امکان ایجاد ارتباط میان افراد را فرآهم می‌آورد که این امور چیزی بیش از یک محاسبه و پردازش صرف است. به علاوه در معنای علوم رایانه معادل‌های دیگری برای کلمات “محاسبه” و “پردازش”وجود دارند، مانند” calculation” و” processing ”، که عدم تمایز این کلمات با یکدیگر می‌تواند منشاء اشتباه در درک این مفاهیم شود.[۲]. رایانش ابری راهکارهایی برای ارائهٔ خدمات فناوری اطلاعات به شیوه‌های مشابه با صنایع همگانی (آب، برق، تلفن و ...) پیشنهاد می‌کند. این بدین معنی است که دسترسی به منابع فناوری اطلاعات در زمان تقاضا و بر اساس میزان تقاضای کاربر به گونه‌ای انعطاف‌پذیر[واژه‌نامه ۱] و مقیاس‌پذیر[واژه‌نامه ۲] از راه اینترنت به کاربر تحویل داده می‌شود. همانطور که کاربر تنها هزینه برق یا آب مصرفی خود را می‌پردازد. در صورت استفاده از رایانش ابری نیز کاربر تنها هزینه خدمات رایانشی مورد استفاده خود (اگر هزینه از کاربر دریافت شود) را پرداخت خواهد کرد.

asrno.ir بازدید : 252 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد...

asrno.ir بازدید : 241 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

کمپانی انگلیسی رولزرویس توسط Charles Stewart Rolls و Frederick Henry Royce در سال 1906 میلادی تاسیس شد. سال 1914 میلادی با تاسیس Rolls-Royce Limited (که از سال 1987 به Rolls-Royce plc تغییر نام داد) ساخت پیشرانه های صنعت هواپیمایی را نیز آغاز کرد طوری که بعد از جنرال الکتریک آمریکا هم اکنون دومین غول این صنعت است. رولزرویس سال 1931 کمپانی بنتلی را خرید و سال 1998 نیز آنرا به فولکس واگن فروخت. سال 1973 بخش خودروسازی رولزرویس از کمپانی جدا شد و با نام Rolls-Royce Motors به گروه صنایع Vickers plc فروخته شد فعالیت خود را ادامه داد. سال 1998 نیز Rolls-Royce plc با خرید تمام کمپانی Vickers plc دوباره بخش خودروسازی خود را در اختیار گرفت؛ همچنین در همان سال رولزرویس موتورز به کمپانی بی ام و واگذار شد و تا هم اکنون نیز تحت نظر آلمانی ها ادامه کار می دهد.

asrno.ir بازدید : 222 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی سال 1963 میلادی توسط Ferruccio Lamborghini برای رقابت با مدل های جی تی فراری تاسیس شد. این کمپانی سال 1978 کاملا ورشکسته شد و سال 1987 نیز کرایسلر مالکیت آنرا تا سال 1994 بر عهده گرفت که مهم ترین نتیجه این کار به تولید رسیدن دوج وایپر بود. سال 94 کمپانی به یک شرکت مالزیایی فروخته شد ولی آنها از عهده مدیریت لامبورگینی برنیامدند تا آنکه در نهایت سال 1998 آئودی مالکیت آنرا در اختیار گرفت. لامبورگینی سال 2010 مالک استودیوی طراحی Italdesign Giugiaro و سال 2012 نیز مالک دوکاتی شد

 


asrno.ir بازدید : 234 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

6 - رازهای استاد تایوانی

تاریخ : 1392/11/24

ایسوس این روزها آرام‌آرام در حال تجربه بازاری جدید در سمت و سویی متفاوت از تولیدات عمدتا کامپیوتری این برند است. بازار اسمارت‌فون‌های پیشرفته با گردش مالی چندین میلیارد دلاری مطمئنا دلیل خوبی برای مدیران ارشد ایسوس در این انتقال به حساب می‌آید. شرایط برای حضور پر رنگ این برند تایوانی در این کلاس البته در حال حاضر با حضور نام‌های قدرتمند و پرطرفداری نظیر اپل، سامسونگ، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و چندین نام کوچک و بزرگ دیگر حداقل در کوتاه‌مدت فراهم نیست و نه‌تنها ایسوس از لحاظ میزان سرمایه‌گذاری، شبکه‌های توزیع، تیم طراحی و توسعه و همکاری با اپراتورهای مختلف هنوز راه درازی تا نزدیک شدن به حتی برندهای سوم و چهارم بازار موبایل دارد بلکه کاربران و خریداران نیز هنوز دلیل چندانی برای تهیه اسمارت‌فون خود از برندی تازه‌کار در بازار موبایل نمی‌بینند. یکی از گزینه‌های پیش روی ایسوس برای حضور حداقلی در این بازار و متقاعد ساختن خریداران، به‌جز موارد مرسومی نظیر اسپانسرینگ، تبلیغات گسترده و فاکتور قیمت، ارائه مشخصات و قابلیت‌هایی منحصر به فرد در قالب محصولاتی تازه است که تا پیش از این در سبد کالای هیچ‌یک از بزرگان این کلاس مشاهده نشده است. ارائه یک اسمارت‌فون و یک پوسته تبلتی به صورت همزمان در محصولی به نام Padfone از نخستین ثمرات تلاش ایسوس برای دستیبانی به بازار ارزشمند اسمارت‌فون‌ها بود که بازخوردهای متفاوتی را در میان منتقدان و کاربران به همراه داشت. پدفون که در حال حاضر نسل سوم آن در بازار حضور دارد تنها به‌واسطه یک پوسته تبلتی نچندان پر استفاده با وجود قیمت بالا، بازار خاصی را برای خود فراهم کرده و به احتمال قریب به یقین در آینده نزدیک بدون این پوسته به بازار ارائه می‌شود.

Asus Fonepad Note 6 - ایسوس فون پد نوت 6

 

asrno.ir بازدید : 254 جمعه 27 دی 1392 نظرات (2)

واحد خبر mobile.ir :  سال 2013 برای شرکت کانادایی بلک‌بری سال چندان موفقیت‌آمیزی نبود تا جایی که در ماه‌های آخر این سال، شایعاتی درباره خرید سهام بلک‌بری توسط شرکت‌هایی امریکایی، کانادایی یا اروپایی مطرح شد. اما این شایعات به حقیقت تبدیل نشد و سهام‌داران بلک‌بری تصمیم گرفتند شرکت را حفظ کرده و برای بهبود اوضاع، تغییراتی در بدنه مدیریت آن ایجاد کنند. بنابراین آقای جان چِن (John Chen) که سابقه مدیریت شرکت نرم‌افزاری Sybase (از زیرمجموعه‌های شرکت SAP) را نیز در کارنامه خود داشت به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب شد.

آقای چن در آخرین روز از سال 2013 میلادی در پیامی که در خبرگزاری CNBC منتشر شد، خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان شرکت بلک‌بری، مسیر پیش روی این شرکت را مسیری روشن دانست و بخش‌هایی از برنامه مدیریتی خود را با ذی‌نفعان و دوست‌داران بلک‌بری در میان گذاشت.

BlackBerry - بلک بری

asrno.ir بازدید : 265 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

تاریخ : 1392/10/19     برچسب‌ها : CES 2014 ، تبلت Tablet ، نمایشگاه ، Samsung Galaxy Note Pro 12.2 ، Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 ،Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 ، Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ یکی از کمپانی های بسیار فعال در نمایشگاه CES 2014 بود و در کنار معرفی محصولاتی متنوع، ارائه تبلت های جدید را محور اصلی برنامه خود در نمایشگاه امسال قرار داده بود. سامسونگ این تبلت ها را یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه در کنفرانس خبری حود رسماً معرفی نمود.

در مجموع 4 تبلت معرفی شدند: تبلت Galaxy NotePRO 12.2 و سه تبلت Galaxy TabPRO 10.1،Galaxy TabPRO 12.2 و کوچکترین عضو فعلی این خانواده یعنی Galaxy TabPRO 8.4. در میان این تبلت ها حضور دو تبلت با صفحه نمایش بزرگ  12.2 اینچی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد سامسونگ با پیشینه درخشانی که در جا انداختن گوشی ها و تبلت هایی با ابعاد کمتر شناخته 

asrno.ir بازدید : 243 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

S65جدید ترین ماشین مرسدس بنز است البته این ماشین با مدل قدیمی تر یعنیS500 زیاد تفاوتی ندارد و فقط شکل ظاهری اش با مدل قبلی فرق می کند.ما در اینجا ویدیوی معرفی این ماشین را آماده کرده و لینک دانلود آن را گذاشته ایم.

S500

S65

دانلود ویدیو

asrno.ir بازدید : 1173 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تاریخ : 1392/6/11

نزدیک به یک سال طوفانی از تابستان 2012 و زمان ارائه نخستین نکسوس ال‌جی و معادل اپتیموسی آن در مجموعه این برند می‌گذرد. Optimus G‌ که حتی قبل از Nexus 4 نیز به نمایش گذاشته شد با تقویت گزینه‌های سخت‌افزاری و مولتی‌مدیایی نکسوس جدید به فروش بالایی دست یافت و در کنار خانواده موفق سری L با مدل‌های متعدد دو سیم‌کارته، جایگاه ال‌جی را در رده سوم تولیدکنندگان اسمارت‌فون تثبیت کرد. ال‌جی در حال حاضر بین سه سازنده اصلی اسمارت‌فون تنها برندی است که در سه ماهه دوم سال جاری با افزایش فروش و افزایش سهم بازار روبرو شده و این موفقیت بی‌شک مدیون محصولات متعدد و متنوع این برند است. این موفقیت با وجود ارتباط مستقیم آن با کالاهای ارائه شده در کلاس‌های مختلف، برای تداوم، نیاز فراوانی به حضور در بالاترین سطح بازار داشته و بدون ارائه کالاهای پیشرفته و قابل رقابت با برترین‌هایی نظیر GS4 و One‌ شرایط برای پیشرفت هرچه بیشتر ال‌جی فراهم نیست. این واقعیت غیر قابل انکار پیش از همه توجه مسئولان ال‌جی را به خود جلب کرد و پس از یک دوره رکود، بار دیگر طیف متنوعی از محصولات High-end این برند به بازار ارائه شدند. پیشرفته‌ترین عضو حال حاضر خانواده LG اسمارت‌فون G2 است که چندی پیش در مراسمی نسبتا عجیب در کشور کره رونمایی شد. این اسمارت‌فون متفاوت (LG G2) که با سایز 5.2 اینچی رقیب اصلی GS4 و One به حساب می‌آید البته هنوز در بازار حضور ندارد و تا حضور گسترده آن در ماه سپتامبر Optimus G Pro همچنان عنوان برترین محصول ال‌جی رابه خود اختصاص می‌دهد. G Pro که در فوریه 2013 رونمایی شد و در آوریل به بازارهای جهانی ارائه شده بلاخره با نزدیک به 4‌ ماه تاخیر در مراسمی در تهران نیز رونمایی شد و بدین‌ترتیب کاربران داخلی نیز امکان تهیه این محصول نسبتا متفاوت را پیدا کردند. در ادامه با نگاه کاملی به LG Optimus G Pro به بررسی قابلیت‌های این فبلت و مقایسه آن با رقبای نچندان متعدد آن خواهیم پرداخت.

LG Optimus G Pro - ال جی اپتیموس جی پرو

 

asrno.ir بازدید : 294 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تاریخ : 1392/6/12     برچسب‌ها : نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft


واحد خبر mobile.ir : سرانجام حدس و گمان هایی که از مدت ها پیش در مورد خریده شدن بخش یا بخش هایی از نوکیا توسط مایکروسافت به گوشی می خورد به واقعیت بدل شد و هیئت مدیره دو کمپانی در روز 2 سپتامبر 2013 (11 شهریور 1392) تصمیم بر خریده شدن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا توسط غول نرم افزار آمریکا گرفتند. همچنین مایکروسافت لایسنس حق اختراعات نوکیا را نیز از این کمپانی دریافت می کند و از سرویس های نقشه نوکیا استفاده خواهد کرد. البته کمپانی نوکیا کماکان به عنوان یک کمپانی مستقل به کار خود در زمینه های نقشه های HERE و مکانیابی، زیرساخت ها و راه کارهای شبکه و نیز توسعه فناوری های پیشرفته و فروش لایسنس این فناوری ها ادامه خواهد داد.

 

asrno.ir بازدید : 437 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بیزینس گوشی های نوکیا به زودی در دستان مایکروسافت - پیامدها و واکنش ها

تاریخ : 1392/6/12     برچسب‌ها : نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : خبری که در روز 2 سپتامبر 2013 (11 شهریور 1392) در مورد خرید کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا توسط مایکروسافت منتشر شد هرچند چندان غیر منتظره نبود و حتی از مدت ها قبل بوی آن به مشام می رسید اما موجی از پیامدها و واکنش ها را به دنبال داشت. تحلیلگران نیز در صددند تا نتایج آتی این معامله بزرگ را برای دنیای فناوری و تجارت پیش بینی نمایند.نوکیا لومیا 1020 - Nokia Lumia 1020

asrno.ir بازدید : 307 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

در طراحی بدنه خودرو از مواد بسیار سبک مانند کربن و آلومینیوم استفاده شده است. انرژی تولید شده توسط پنل های خورشیدی که بر روی سقف تعبیه شده اند، بیش از نیاز واقعی خودرو است و مازاد انرژی قابلیت انتقال به شبکه برق را دارد و به همین علت Stella بعنوان نخستین خودروی انرژی مثبت جهان نیز محسوب می‌شود. تیم طراحی Solar Team Eindhoven متشکل از ۲۲ دانشجوی مهندسی مکانیک و طراحی...

asrno.ir بازدید : 289 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

سیتروئن اولین جزئیات DS3 کروک مسابقه ای را قبل از رونمایی‌اش در جشنواره گودوود، منتشر کرده است.

بگذارید یک راست به سراغ مشخصات این خودرو برویم،اگرچه وزن این خودرو ۲۵ کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه هاچ بک است اما این خودرو توسط تیم قهرمانی رالی سیتروئن طراحی شده است که سیتروئن در این باره می‌گوید:به لطف وزن کم،گیربکس و ترمز های جدید شاهد عملکرد بی نظری از این خودرو هستیم،این خودرو جزو پر جنب و جوش ترین هاست!

asrno.ir بازدید : 292 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
آیپاد کلاسیک iPod Classic
آیپاد کلاسیک iPod Classic
ظرفیت: ۱۶۰ گیگابایت هارد درایو
قابلیت ذخیره سازی بیش از ۴۰۰۰۰ آهنگ با فرمت AAC 128Kbps
قابلیت ذخیره سازی بیش از ۲۵۰۰۰ عکس قابل رویت در آیپاد
قابلیت ذخیره سازی بیش از ۲۰۰ ساعت فیلم
       
asrno.ir بازدید : 246 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

   
آی مک iMac
  iMac 21.5-inch iMac 27-inch
صفحه نمایش: آی مک ۲۱.۵ اینچ iMac

صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی LED-Backlit با تکنولوژی IPS، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و پشتیبانی از میلیون ها رنگ

آی مک ۲۷ اینچ iMac

صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی LED-Backlit با تکنولوژی IPS، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و پشتیبانی از میلیون ها رنگ

پردازنده: 2.7GHz
2.7GHz quad-core Intel Core i5 processor (Turbo Boost up to 3.2GHz) with 6MB L3 cache
2.9GHz
2.9GHz quad-core Intel Core i5 processor (Turbo Boost up to 3.6GHz) with 6MB L3 cache
2.9GHz
2.9GHz quad-core Intel Core i5 processor (Turbo Boost up to 3.6GHz) with 6MB L3 cache
3.2GHz
3.2GHz quad-core Intel Core i5 processor (Turbo Boost up to 3.6GHz) with 6MB L3 cache
RAM: ۸ گیگابایت ( ۲ عدد ۲ گیگابایت ) DDR3 1600MHz ۸ گیگابایت ( ۲ عدد ۲ گیگابایت ) DDR3 1600MHz
۴ عدد SO-DIMM Slot قابل دسترسی توسط کاربر
حافظه: ۱ ترابایت هارد درایو ( 5400-rpm ) ۱ ترابایت هارد درایو ( 7200-rpm )
گرافیک: NVIDIA GeForce
GT 640M graphics processor with 512MB of GDDR5 memory
NVIDIA GeForce
GT 650M graphics processor with 512MB of GDDR5 memory
NVIDIA GeForce GTX 660M graphics processor with 512MB of GDDR5 memory NVIDIA GeForce GTX 675MX graphics processor with 1GB of GDDR5 memory
دوربین و ویدئو: دوربین FaceTime HD
پشتیبانی از تمامی رزولوشن های صفحه نمایش دستگاه و پشتیبانی تا ۳۰ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ در صفحه نمایش خارجی به صورت شبیه سازی شده
پشتیبانی از حالت نمایش هم زمان تصویر
پشتیبانی از Target Display Mode از طریق درگاه Thunderbolt با استفاده از یک کابل Thunderbolt به Thunderbolt که به صورت جداگانه فروخته می شود
دوربین و ویدئو آی مک iMac
صدا: بلندگوی استریو
میکروفون دوتایی
درگاه هدفون
      خروجی دیجیتال هدفون/اپتیکال ( minijak )
      پشتیبانی از هدست آیفون ( به همراه میکروفون )
درگاه های آی مک iMac
درگاه های اتصال: کارت خوان SDXC
۴ درگاه USB 3
۲ درگاه Thunderbolt
درگاه Mini Display با پشتیبانی از VGA , DVI و dual-link DVI
(10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet (RJ-45
قفل Kensington
ورودی ها: صفحه کلید اپل
صفحه کلید کامل با ۷۸ دکمه U.S. یا ۷۹ دکمه ISO، شامل ۱۲ دکمه Function و ۴ دکمه جهت

Magic Mouse
سطح بدون درز و صاف چندلمسی با پشتیبانی از حرکات ساده لمسی همچون Scroll و Swipe
قابلیت کلیک و دابل کلیک در هر جای ماوس
ساخته شده برای هر دو کاربر چپ دست و راست دست

Magic Trackpad
Trackpad شیشه ای چندلمسی برای کنترل دقیق مکان نما
پشتیبانی از حرکات چندلمسی شامل: inertial scrolling, pinch and expand, swipe, three-finger swipe, four-finger swipe, tap, double-tap, rotate, screen zoom, scroll, click and drag, click drag and lock, secondary click A and B.

صفحه کلید اپل

Apple Magic Mouse

Apple Magic Trackpad

بیسیم: Wi-Fi
802.11n Wi-Fi wireless networking; IEEE 802.11a/b/g compatible

Bluetooth
Bluetooth 4.0 wireless technology
اندازه و وزن: اندازه و وزن آی مک ۲۱.۵ اینچ iMac 21.5-inch اندازه و وزن آی مک ۲۷ اینچ iMac 27-inch
ارتفاع: ۴۵ سانتیمتر ارتفاع: ۵۱.۶ سانتیمتر
عرض: ۵۲.۸ سانتیمتر عرض: ۶۵ سانتیمتر
قطر‌ در حالت ایستاده: ۱۷.۵ سانتیمتر قطر‌ در حالت ایستاده: ۲۰.۳ سانتیمتر
وزن: ۵.۶۸ کیلوگرم وزن: ۹.۵۴ کیلوگرم
نیازمندی های الکتریکی و محیطی: ولتاژ برق مجاز: ۱۰۰ ولت تا ۲۴۰ ولت متناوب
فرکانس: ۵۰ هرتز تا ۶۰ هرتز، تک فاز
دمای مناسب کاربری: ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد
رطوبت مناسب: ۵٪ تا ۹۵٪ نامتراکم
حداکثر ارتفاع کاربری: ۳۰۰۰ متر

داخل جعبه:

iMac
کیبورد بیسیم اپل
Magic Mouse اپل
سیم برق
داخل جعبه آی مک iMac


نرم افزار های داخلی:
سیستم عامل شیرکوهی OS X Mountain Lion سیستم عامل: OS X Mountain Lion
پیشرفته ترین سیستم عامل کامپیوتر های شخصی دنیا
Mac App Store
Mac App Store
Safari
Safari
Mail
Mail
Messages
Messages
Calendar
Calendars
Contacts
Contacts
Reminders
Reminders
Notes
Notes
Time Machine
Time Machine
FaceTime
FaceTime
Photo Booth
Photo Booth
Game Center
Game Center
iTunes
iTunes
iLife iLife: iPhoto, iMovie, GarageBand
asrno.ir بازدید : 278 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
تاریخ : 1392/6/6

محصولات تبلتی ایسوس را باید در کلاس متفاوتی نسبت به تمامی دیگر سازندگان و تولیدکنندگان متعدد این رده قرار داد. شرکت ایسوس که پس از ساخت نخستین مدل‌های سری ترانسفورمر ساخت تبلت را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال کرد در اندک زمانی نزدیک به 1.5 سال‌ از ژانویه 2011 تا ژوئن 2012 به قطب بازار تبلت و نمادی برای کامپیوترهای پرتابل اندرویدی بدل شد. تا جایی‌که گوگل نیز ساخت تبلت‌های نکسوسی این برند را پس از یک دوره موفقیت‌آمیز بار دیگر به این مجموعه خوشنام واگذار کرد. کلید موفقیت و اعتبار ایسوس در ساخت تبلت علاوه بر مسئله کیفیت و قیمت مناسب به تنوع محصولات این برند ارتباط دارد؛ تبلت‌های ایسوس این روزها تقریبا در تمامی سطوح بازار برای رفع نیازهای مختلف کاربران در دسترس قرار دارند و از این بابت تولیدات هیچ شرکت دیگری با آنها قابل مقایسه نیست. از جمله پر طرفدارترین محصولات ایسوس خانواده تبلت‌‌های ارزان‌قیمت این برند با پسوند MeMO است که نخستین بار در ژانویه 2012 با به بازار ارائه شدند. از جمله نکات مشترک در مورد خانواده MeMO Pad‌ که در حال حاضر از 5 عضو 7 و 10 اینچی برخوردار است باید به پشتیبانی نکردن از سیم‌کارت و اتصالات تحت شبکه اشاره کرد.

Asus MeMO Pad HD 7 - ایسوس ممو پد اچ دی 7

asrno.ir بازدید : 264 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

بهبود عملکرد مالی سونی در سه ماهه اخیر با فروش 9.6 میلیون گوشی هوشمند

تاریخ : 1392/5/10     برچسب‌ها : سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی در روز 1 آگوست 2013 (10 مرداد 1392) گزارش سه ماهه مالی نخست سال 2013 خود را (مربوط به 1 آوریل تا 30 ژوئن 2013) منتشر نمود.

بر اساس این گزارش درآمد سونی در سه ماهه مالی یاد شده 1,712.7 میلیارد ین (معادل 17.3 میلیارد دلار) بوده که رشدی 13.0 درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه سال مالی گذشته (بر حسب ین ژاپن) نشان می دهد. بنا به گفته سونی علت این رشد علاوه بر تأثیر نرخ تبدیل میان ین ژاپن و دلار آمریکا، ناشی از افزایش درآمد سرویس های مالی سونی و افزایش تعداد گوشی های هوشمند فروشی این کمپانی بوده است. البته اگر نرخ تبدیل ارز را ثابت در نظر بگیریم فروش سونی به میزان 3 درصد کاهش را نشان می دهد. سونی اصلی ترین دلایل این کاهش را کاهش فروش محصولات شیمیایی و و کاهش فروش دوربین های فیلمبرداری و دوربین های دیجیتال کامپکت خود عنوان نموده.

 

asrno.ir بازدید : 258 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تاریخ : 1392/5/16     برچسب‌ها : مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : یکی از عمده ترین نقطه ضعف های اکوسیستم ویندوز فون مایکروسافت در برابر رقبای اصلی خود — اندروید گوگل و iOS اپل — کم بودن تعداد توسعه دهندگان برنامه های این پلتفرم و در نتیجه کم بودن برنامه های ساخته شده برای آن است. حتی کمپانی نوکیا که شریک اصلی تجاری مایکروسافت در عرصه اسمارت فون ها محسوب می شود لب به شکایت از این وضعیت گشوده است و کمبود برنامه های ویندوز فون را مشکلی بر سر راه فروش اسمارت فون فوق العاده ای نظیر لومیا ۱۰۲۰ می داند.

در حال حاضر فروشگاه برنامه های ویندوز فون بیش از ۱۶۰ هزار برنامه را در خود جای داده، در حالی که فروشگاه گوگل پلی اندروید بیش از ۱ میلیون و فروشگاه اپ استور iOS بیش از ۹۰۰ هزار برنامه را میزبانی می کنند. اما کمپانی مایکروسافت نیز دست روی دست نگذاشته و به هر ترتیب در صدد است تا فاصله را با رقبا کاهش دهد — از اعطای جایزه به توسعه دهندگان برتر گرفته تا ساخت ابزارهایی برای تسهیل کار تولید برنامه برای پلتفرم ویندوز فون.

 

asrno.ir بازدید : 257 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

آغاز رسمی عرضه ال جی اپتیموس جی پرو در ایران

تاریخ : 1392/5/22     برچسب‌ها : LG Optimus G Pro ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir : کمپانی ال جی در شامگاه دوشنبه 21 مرداد 1392 (12 آگوست 2013) عرضه رسمی اپتیموس جی پرو در ایران را با رونمایی از این محصول در تهران آغاز نمود.

پایتخت کشور دیشب شاهد مراسمی بود که ال جی به مناسبت آغاز عرضه رسمی اپتموس جی پرو در ایران با دعوت از برخی اصحاب رسانه ها در جوار برج میلاد برگزار نمود.

آقای جیمز پارک -- مدیرکل آفریقا و خاورمیانه ال جی -- و آقای بنیامین دارمی -- مدیر بخش موبایل ال جی در ایران -- سخنرانان اصلی این مراسم بودند که به تشریح مشخصات محصول تازه وارد شده به بازار ایران، نمایش ویدیوهایی در ارتباط با این محصول و توضیحاتی در مورد ارتقاء جایگاه برند شناخته شده ال جی در بازار موبایل پرداختند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه سیستم عاملی برتر از بقیه است؟
    به نظرشما چه ویندوزی برای کامپوتر خوبه؟
    به نظر شما بین پرچم داران کمپانی های سونی سامسونگ htc و LG کدام یک از بقیه برتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 358,276