loading...
مجله الکترونیکی عصرنو
آخرین ارسال های انجمن
asrno.ir بازدید : 843 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

اول یک سؤال! چه چیزی رولز رویس را از سایر رقبا جدا یا بهتر بگوییم در یک کهکشان دیگر قرار می دهد؟ البته جدای از قیمت نجومی، امکانات رفاهی و لوکس بودن بی‌همتا، تعداد انگشت‌شمار نمونه‌های تولیدی و سیمای حجیم و با اصالت آن. جواب مختصر ما برای شما: جزئیات دقیق، متفاوت و هوشمندانه!

 

2014 Rolls-Royce Wraith

2014 Rolls-Royce Wraith

asrno.ir بازدید : 834 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بعد از فروشهای ضعیف سال گذشته اچ تی سی در بخش گوشی های هوشمند این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته وارد دنیای کامپیوترهای پوشیدنی شده و اولین ساعت هوشمند خود را به زودی معرفی می کند.

14 2 21 175859article 2564112 1BAEDF5400000578 848 634x326 اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

asrno.ir بازدید : 687 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

به نظر شما از بین سیستم عامل هایی که برای گوشی ها و تبلت ها در حال حاضر وجود دارند کدام یک امن تر است ؟ آیا شما به سیستم عامل دستگاه خود اعتماد دارید ؟

Modern Mobile Operating Systems امن ترین و نا امن ترین سیستم عامل موبایل چیست ؟

asrno.ir بازدید : 455 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

مخاطب عامل اصلی فعالیت در عرصه رسانه هاست. فضای سایبر برای جذب مخاطب بیشتر به هر ترفندی دست میزند و این راهی بی پایان است. رسانه های اینترنتی نیز از این مهم مستثنی نبوده اند. اما کدام رسانه در این کار موفق تر بوده است؟ ذائقه مخاطبین در ایران بیشتر چه طعمی را می پسندد؟
100 سایت اول ایران را بشناسیدبه گزارش گروه اجتماعی مشرق، همیشه برای ما جالب بوده است که بدانیم صد سایت پربیننده ایران چه سایت­‌هایی هستند و این سایت­‌ها را درباره چه موضوعاتی بحث می­کنند. سایت معتبر الکسا(Alexa) به رتبه­‌بندی تمامی سایت­‌های دنیا می­‌پردازد. این رتبه­‌بندی بر اساس تعداد بازدید صورت می­گیرد. این سایت اطلاعات مفید دیگری نیز در اختیار مخاطبان قرار می­‌دهد؛ از جمله رتبه این سایت­‌ها در جهان؛ تعداد بازدید روزانه، هفتگی و ماهیانه؛ تعداد سایت­‌هایی که به سایت مورد نظر پیوند داده­‌اند؛ اینکه مخاطبین از طریق چه سایت­‌هایی وارد سایت مورد نظر شده­‌اند و ... . بر این اساس، همۀ سایت­‌های ایرانی و خارجی تلاش دارند هر چه بیشتر تعداد خوانندگان خود را بالاتر ببرند و به تبع آن رتبه خود در سایت الکسا را نیز پایین بیاورند. در این مطلب ابتدا نام صد سایت اول ایران را می­‌آوریم و سپس این سایت­‌ها را در دسته­‌بندی مشخصی ارائه می­ کنیم.
asrno.ir بازدید : 449 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : پس از خرید کسب‌وکار دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت، بسیاری از مشتریان نوکیا که ابزارهای این شرکت را خریداری کرده یا با بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، خدمات پس از فروش و صفحات نوکیا در شبکه‌های اجتماعی سر و کار داشتند نگران چگونگی ادامه ارتباط خود با این شرکت و دریافت خدمات هستند. نوکیا نیز برای رفع نگرانی این دسته از افراد، مطلبی را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و پاسخ سؤالات کاربران را این‌گونه داده است:

asrno.ir بازدید : 388 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

واحد خبر mobile.ir : بنابر گزارش مقدماتی منتشرشده در تاریخ 28 آوریل 2014 توسط مؤسسه تحقیقاتی «استراتژی آنالیتیکس»، مردم سراسر جهان در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 57.6 میلیون عدد تبلت خریده‌اند که در این بین سیستم‌عامل اندروید با 65.8 درصد، تقریبا دوسوم از سهم بازار را در اختیار گرفته است. آمارها حاکی از این است که آی‌پد اپل فروشی کمتر از حد انتظار داشته و سهم بازار این سیستم عامل در بازه زمانی ذکر شده حدود 28.4 درصد بوده است که افت محسوس 11.9 درصدی را نشان می‌دهد. در عین حال، سهم بازار سیستم‌عامل ویندوز ثابت بوده و نسبت به رقم 5.8 درصدی در دوره زمانی مشابه در سال گذشته، تغییری نداشته است.

 

asrno.ir بازدید : 215 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بر آن شدیم در این مقاله به بررسی یکی از ابعاد استفاده از این شبکه‌ها بپردازیم.

امروزه رسانه‌ها چیزی مشابه قبل نیستند. ارتباطات در گذشته بسیار ساده و معنی دار بودند. قبل از پیدایش اینترنت، اطلاعات محدودی در دسترس ما قرار داشتند که می‌توانستیم روی آن حساب کنیم. رفته رفته فرهنگ ما خود را با بازار محدودی از رسانه‌ها هماهنگ کرد، که این محدودیت ناشی از توان تحلیل ما بود.

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه سیستم عاملی برتر از بقیه است؟
    به نظرشما چه ویندوزی برای کامپوتر خوبه؟
    به نظر شما بین پرچم داران کمپانی های سونی سامسونگ htc و LG کدام یک از بقیه برتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 526
  • بازدید کلی : 358,264