loading...
مجله الکترونیکی عصرنو
آخرین ارسال های انجمن
asrno.ir بازدید : 159 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده با دعوت از رییس سازمان هواشناسی طوفان تهران و اقدامات انجام شده در ارتباط با آن را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بررسی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل، لایحه اساسنامه انرژی‌های تجدیدپذیر و طرح بازنگری مقررات اداری و استخدام شهرداری‌ها در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین کارگروه‌های کمیسیون نیز به منظور بررسی طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان فنی و حرفه‌ای و ادامه بررسی کاهش ساعت کاری زنان شاغل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

asrno.ir بازدید : 210 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

چندین خودروی جدید داخلی در آستانه ورود به بازار هستند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دنا، تیبا هاچ بک، ساینا، آریو، سراتو و ساندرو از جمله خودروهای سواری جدیدی هستند که تا پایان سال جاری به تدریج وارد بازار خواهند شد.

ایران خودرو عرضه سواری دنا را تا چند ماه‌ آینده آغاز خواهد کرد ضمن‌ آنکه این شرکت عرضه خودروهای سواری دیگری را نیز در سال جاری در دستور کار دارد.

 

 

پارس خودرو نیز در نیمه دوم سال جاری تولید ساندرو به عنوان یکی از محصولات رنو را آغاز می‌کند. این شرکت همچنین به دنبال عرضه دو سواری جدید چینی است.

شرکت سایپا نیز امسال سه سواری جدید سراتو، ساینا و آریو را وارد بازار می‌کند. همچنین مدل هاچ بک خودروی تیبا نیز در سال جاری وارد بازار خواهد شد.

asrno.ir بازدید : 188 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از بزرگ‌ترین و داغ‌ترین انفجارها در جهان که پدیده‌ای نادر به نام انفجار اشعه گاماست، توسط دوربین شکار شد.

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این انفجار که ناشی از انفجارات عظیم یک ستاره است، مدت زمانی کوتاه پس از بیگ‌بنگ و حدود 12.1 میلیارد سال پیش رخ داده است.

asrno.ir بازدید : 306 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نخستین روزهای سال 2012 برای سونی با از دست دادن‌ اریکسون، شریک تجاری 10 ساله این برند و ریسک بزرگ تبعات ناگزیر آن در بازسای هویتی جدید در نزد کاربران موبایل، همراه بود؛‌ این ریسک البته با توجه به جایگاه سونی در دیگر بازارها، نه‌تنها با بازخورد منفی همراه نبود بلکه آرام‌آرام دیگر بخش‌های فعالیت سونی را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. به‌عبارت دیگر کالای موبایل سونی در مقایسه با سایر بخش‌های همواره لوکس و گران‌قیمت این برند همانند تلویزیون، سیستم‌‌های صوتی و تصویری، دوربین‌های خانگی و حرفه‌ای و کالای لوازم جانبی با برخورداری از قیمت مناسب و تکیه بر یک نام معتبر در زمانی کوتاه به موفقیتی دست یافت که تغییر استراتژی و تمرکز مدیران این شرکت برای مانور هرچه بیشتر روی این کالا را به همراه داشت. فروش و...

asrno.ir بازدید : 156 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

واحد خبر asrno.ir : شرکت گوگل هر ماه گزارشی درباره وضعیت توزیع نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید در جهان ارائه می‌کند. البته باید توجه داشت که آمار و اطلاعات مربوط به این گزارش از فعالیت کاربران در اپلیکیشن فروشگاه گوگل‌پلی در یک بازه زمانی یک‌هفته‌ای پیش از انتشار گزارش جمع‌آوری می‌گردد، بنابراین دستگاه‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارند یا به فروشگاه گوگل مراجعه نمی‌کنند در این آمار لحاظ نمی‌شوند. با توجه به آنکه اپلیکیشن مورد استفاده تنها با نسخه های 2.2 و بالاتر اندروید سازگار است آمار حاصله نیز نسخه‌های اندروید پائینتر از 2.2 را شامل نمی‌شود.

asrno.ir بازدید : 186 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از تولد P1000 به‌عنوان نخستین عضو خانواده تبلت‌های گلکسی‌تب اینک بیش از 3 سال می‌گذرد؛ تبلت‌‌های اندرویدی در آن سال‌هامفهومی ناشناخته بود که کاملا در سایه آی‌پد اپل و فروش استثنایی آن در بازاری بکر و دست نخورده قرار داشت. اولین تجربه سامسونگ در این بازار که به فاصله کوتاهی از معرفی نسل اول Galaxy S صورت گرفت با ارائه صفحه‌نمایشی بزرگ برای پلتفرمی که تا آن زمان حداکثر تا 4 اینچ گسترش یافته بود نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. تب 7 اینچی البته از لحاظ وضوح و فشردگی پنل همچنان در جایگاه بسیار پایین‌تری نسبت به اسمارت‌فون‌های معمول قرار داشته و با سیستم‌عامل، ساختار منویی و اپلیکیشن‌های بهینه شده برای گوشی‌‌های موبایل در ابتدا موفقیت چندانی را برای رقابت iPad بدست نیاورد.

asrno.ir بازدید : 169 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جرّاحی یکی از شیوه‌های درمانی در پزشکی است. البته به دانش و تکنیکهای این شیوه نیز جرّاحی گفته می‌شود. در این روش معمولاً از برش برای برداشتن بخشی از بدن (مانند کیسه صفرا، لوزه یا آپاندیس) یا بافت عفونی یا سرطانی و یا کارگذاشتن وسیله‌ای (مانند پروتز یا دریچه مصنوعی) یا دستکاری و اصلاح نقصی (مانند دوختن آنوریسم یا باز کردن رگ) استفاده می‌شود. جرّاح به فرد متبحر در جرّاحی گفته می‌شود.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه سیستم عاملی برتر از بقیه است؟
    به نظرشما چه ویندوزی برای کامپوتر خوبه؟
    به نظر شما بین پرچم داران کمپانی های سونی سامسونگ htc و LG کدام یک از بقیه برتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 557
  • بازدید کلی : 358,295